sobota, 13 lutego 2016

Magia Walentynek

Dziś (14.02.16r) jest wszystkim znany dzień św. Walniętego, z tej okazji pracownicy Departamentu Magicznych Żartów i Żarcików mają zaszczyt przedstawić wam, drodzy czarodzieje
 
Piękne, i zarazem romantyczne wiersze na dzień waledyniek
 
 
♥♥♥
 
Gdy cię widzę, to czuje,
Jak adrenalina we mnie  pulsuje,
Jak motyle latają,
Jak drzewa śpiewają,
a ja z nimi,
Wręcz krzyczę,
Dwa słowa,
Tylko do ciebie:
Avada kedavra!
Przy czym kończę twe życie.
 
 
♥♥♥
'
Szłam i spotkałam ciebie,
Twe czarne oczy,
Twą ziemistą cerę,
Z oddali słyszę:
punktów 10, na minusie,
Nagle widzę:
Snape w kapturze!
 
 
♥♥♥
 
Są takie dwa słowa, magiczne,
Zatrzymają każdą chwilę,
Brzmią one prosto, ale są mocne
Tylko Dwa,
Avada
i Kedavra.
 
 
Tylko ty masz takie wielkie oczy
Tylko ty masz takie usta grągłe
Tylko ty...
Mój drogi skrzacie domowy.
 
 
 
Departament Magicznych Żartów i Żarcików dziękuje za przeczytanie i pozdrawia wszystkie pary jak i singli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz